Od žádosti až po rezervaci

Jak pracujeme?

Od žádosti až po rezervaci, jak pracujeme?

Rozhodli jste se vyrazit na dovolenou do nejsevernější části Evropy. Skvělé! Jaké kroky vás dále čekají se dozvíte níže:

Žádost

Nejprve nám můžete poslat obecný e-mail (info@finskolaponsko.cz) s konkrétní představou vaší dovolené. V jaký termín byste chtěli cestovat? Kolik osob? Pouze dospělí nebo i s dětmi? Jaký druh ubytování byste si přáli (hotelový pokoj, apartmán nebo chata)? Jaké aktivity byste chtěli podniknout?

V sekci “programy” na našich webových stránkách můžete také kliknout přímo na tlačítko “dostupnost”. Otevře se vám jednoduchá a krátká šablona e-mailu, kterou můžete vyplnit a odeslat.

Cenová nabídka

Poté, co obdržíme váš e-mail nebo žádost o dostupnost, ověříme dostupnost letů a ubytování v daný termín a co nejrychleji vám odpovíme. Budeme s vámi ladit různé možnosti, dokud nebudete spokojeni.

Jakmile se dohodneme na termínu, druhu ubytování, aktivitách a podobně, vypracujeme vám kompletní cenovou nabídku. Tato nabídka je nezávazná a zcela zdarma.

Potvrzení o zájezdu

Pokud budete souhlasit s cenovou nabídkou, požádáme vás, abyste nám zaslali přesná jména cestujících, jejich data narození a státní příslušnost. Budeme také potřebovat vaši adresu a číslo mobilního telefonu. V tomto okamžiku je také potřeba se rozhodnout zda-li budete mít zájem o další volitelné aktivity, extra stravu (obědy, večeře), cestovním pojištění (Allianz), pojištění letu (Finnair) a jiné. Poté co bude vše dohodnuto, zašleme vám “potvrzení o zájezdu” se všemi dohodnutými údaji.

Faktura

Dalším krokem je fakturace. Obvykle vám vystavíme dvě samostatné faktury, jednu za letenky a druhou za program včetně ubytování. Faktury vystaví náš partner, cestovní kancelář ViaMarpi, Korunní 2569/108, 101 00 Praha 10.

Vzhledem k omezené dostupnosti letů je vždy velmi důležité, abychom pro vás letenky rezervovali co nejdříve (rezervace letenek vždy probíhá až po zaplacení dané faktury). Proto vždy žádáme o co nejrychlejší úhradu faktury za letenky. Posléze nám stačí zaslat doklad o zaplacení (snímek obrazovky nebo bankovní potvrzení), po jehož zaslání letenky neprodleně rezervujeme. U faktury za program máte čas na zaplacení do šesti týdnů před datem odletu.

Cestovní doklady

Po zaplacení obou faktur vám zašleme všechny požadované cestovní dokumenty (letenky, vouchery, doklady o pojištění a informační brožuru). Nyní jste připraveni vycestovat!

Hezkou dovolenou!

Doufáme, že jsme vám odpověděli na otázku, jak pracujeme.

Samozřejmě jsme i nadále po celou dobu rezervace i během dovolené k dispozici pro případné dotazy a pomoc.

Po skončení cesty vás kontaktujeme a zeptáme se, jak jste si dovolenou užili, jestli bylo vše v pořádku a požádáme vás o krátkou zpětnou vazbu.

Od žádosti až po rezervaci